събота, 12 май 2012 г.

Готова съм!

Здравейте!


Чудите ли се какво е това? Това са пакетчетата, които подготвих за Светла, Краси, Снежи, Ваня, Мими и Ели, които се записаха тази година при мен в инициативата Pay It Forward.
Готова съм с подаръчетата още от началото на март, защото исках да ги изненадам по случай 8-ми март, но тъй като нямах адресите на всички момичета, не успях да ги изпратя.
До сега винаги изпращах подаръчетата си без предупреждение, но след случката с Веселина, която цял месец не успя да получи пакетчето си, реших че е по-добре момичетата да знаят и да ги очакват.
Силно се надявам, че до края на седмицата пакетчетата ще са вече при тях.

4 коментара:

  1. Миличка , получих си пакетчето ! Прекрасни са и картичката и обложката !Много благодаря , в края на седмицата ще пусна снимки в блога .
    Много са хубави , целувкииииии !!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че подаръчето ти е харесало и ти благодаря, че ме
      уведоми за получаването му.

      Изтриване
  2. Привет!
    И аз вече се радвам на моето пакетче с изненадки. Абсолютно прекрасни са :) Много ти се удава шиенето. Браво!!!

    ОтговорИзтриване